اخبار علمی

ساخت وبلاگ

انواع ماسک صورت لکه بر در این قسمت توضیح داده شده اند.در ادامه با ما همراه باشید.وجود لک در پوست می تواند عوامل مختلفی داشته باشد.قرار گیری بیش از حد در معرض اشعه خورشید و همچنین انواع رژیم های تغذیه ای نا مناسب در کنار اختلالات هورمونی می توانند عوال مختلفی در بروز لک در پوست شما باشند.

و اما برای درمان لک صورت چه کارهایی باید انجام دهیم ؟ لک ها معمولا در سطوح بالایی پوست قرار می گیرند و برای درمان لک های عمقی تر ناچارید به پزشک مراجعه کنید.

گوجه فرنگی غنی ترین منبع ویتامین c می باشد.این ماده بدلیل خاصیت اسیدی خود می تواند در لایه برداری و درمان بیشتر بیماری های پوستی نقش شگفت انگیزی ایفا کند.عسل نیز همانطور که در قسمت های ختلف سایت به کرات در مورد ان بحث شد دارای انواع املاح و مواد معدنی مورد نیاز برای پوست است.

در ادامه یک ماسک صورت لکه بر فوق العاده را با تریکیب گوجه فرنگی و عسل به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک صورت لکه بر

مواد مورد نیاز بهترین ماسک صورت لکه بر

دو عدد گوجه فرنگی متوسط ، 4 قاشق چایخوری جوش شیرین ، دو قاشق چایخوری عسل ، کمی آرد جو دو سر و یک عدد لیمو ترش تازه

ابتدا آب لیمو را گرفته و سپس ان را با آب گوجه فرنگی مخلوط نمایید.به اندازه ای به محلول فوق آرد جو را اضافه کنید تا ماسک صورت شما حالت خمیری به خود بگیرد.عسل را به خوبی با این محلول مخلوط کنید تا ماسک شما آماده گردد.

حال نقاط مختلف صورت مخصوصا جوش ها را می توانید با این ماسک شستشو دهید.می توانید روی جوش ها و لک ها کمی ماسک را به حالت خمیری روی پوست آن نقاط نگه دارید.

برای شتسشوی ماسک صورت لکه بر حتما از آب ولرم استفاده کنید و از آب سرد و یا گرم استفاده نکنید.

اخبار علمی...
ما را در سایت اخبار علمی دنبال می کنید

برچسب : ماسک صورت,ماسک صورت برای جوش,ماسک صورت خانگی,ماسک صورت زردچوبه,ماسک صورت با زردچوبه,ماسک صورت با ماست,ماسک صورت با عسل,ماسک صورت برای پوست خشک,ماسک صورت برای جای جوش,ماسک صورت با سفیده تخممرغ, نویسنده : علیرضا alborzkh بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 16 شهريور 1395 ساعت: 20:53